marți, 14 octombrie 2014

Hoții de frumusețe

Capitolul 4

 Zilele se perindau cu o viteză uluitoare, dar relaxarea în mijlocul naturii nu putea decât să mă bucure. Mă simțeam răsfățata tuturor, începând de la gazdele de la cabană și până la noii prieteni. Aerul ozonat mă ajuta să aleg drumețiile și să merg prin locuri neexplorate, virgine, pline de nou și sacru. Mă înclinam plină de recunoștință și escaladam cărările pline de mister ale zonei turistice așa de binecuvântată. Frumusețea primordială și drumurile presărate cu povești mă îndemnau să caut sensul acelui zbucium interior ce se rostogolea ca un bulgăre de zăpadă peste realitatea palpabilă. Știam că timpul e neiertător și clipele efemere își vor cere dreptul cândva, atunci când semnele lui se vor face tot mai vizibile. Eram conștientă că singura opțiune valabilă e să mă transform într-un hoț de frumusețe inofensiv, pregătit oricând să contraatace. Care unelte erau cele mai potrivite pentru a extrage seva din fondul amintirilor mele? Conform căror standarde sunt o naufragiată a propriilor simțuri, a propriului corp? Din ce parte a venit atât de cruntă trădarea? Știam că disimularea nu face decât să mascheze durerea trecerii, ireversibilul și pierderea în marea grijilor. Eram o pradă a propriilor vise reziduale și mă cufundam în spaime arhaice sufocată de amorul propriu. Declarația de dragoste a propriului corp se stingea de sațietate, iar hoața din mine își striga frumusețea, căutând răspunsuri clare, simple, rotunde. Nu puteam ignora lumina intens pulsată, cu cartușe de schimb și cu o notă definitivă. E visul oricărei femei! 

Îngrijirea corporală în saloane de cosmetică, cu kituri profesionale devine o plăcere. Acolo te simți un privilegiat al sorții, un hoț de frumusețe cuminte, responsabil și clar dedicat unui scop practic și util. Kit-urile de epilat cu ceară profesională sunt ingredientul necesar pentru o îngrijire de calitate, iar cartușele de ceară de unică folosință îți acordă șansa la o nouă runda de înfrumusețare. Bărbații au considerat expunerea femeilor de bună voie acestui tratament, drept un act de curaj, dar au apreciat mereu produsul finit. Picioare lungi și fine, catifelate, cu forme diafane și impecabile, învăluite în parfum de mister și mosc ar pune pe jar pe orice muritor capabil să întrevadă diva din femeia obișnuită și presată de griji prea cotidiene. Secretul hoților de frumusețe e acceptarea, ludicul colorat de stângacii și un partener de cursă lungă, de exemplu Total Pro Beauty. Cine spunea că e greu?

Articol scris în cadrul SuperBlog 2014!

Niciun comentariu:

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...