joi, 13 septembrie 2012

You are my september

Chipul tău îmi zâmbeşte ca o nălucă venită din zări îndepărtate,
Glasul tău se strecoară şoptit în gândul meu,
Răvăşindu-mi cu frenezie serenitatea din privire.
Mă tulbură, mă intimidează, emoţionant, mă face să freamăt.
Ochii tăi adânci, pătrunzători,
Mă farmecă înrobindu-mă într-o vrajă.
Atingerile tale mă subjugă până la uitare.
În preajma ta sunt mai eu.
Sunt lumina unei toamne blânde
Ce păstrează toate culorile pentru a dărui iubirea.
Tu eşti raza mea de soare,
care străluceşte în licăriri şlefuite de diamant
În fiecare colţ al sufletului meu.
Tu eşti toamna mea.

4 comentarii:

Minnie spunea...

Lolita multumesc!
Nici nu stii cat de bine ai nimerit astazi sufletul meu cu postarea asta.....
Astazi este o zii foarte speciala ptr "noi"... Sssttt! Nu spune la nimeni!
Te îmbratisez, o zi frumoasa!

OchiiVerzi spunea...

Nu stiu daca doar mi se pare mie, dar melodia merge perfect cu poezia. Mi-au placut foarte mult amandoua si imi lasa asa o senzatie de liniste specifica anotimpului descris.

LOLITA spunea...

@Minnie,
cu cea mai mare placere! ;) Multi ani impreuna si iubiti-va mult! ;) Promit sa nu mai spun la nimeni! ;)
O toamna dupa sufletul vostru sa fie!

LOLITA spunea...

@OchiiVerzi,
melodia m-a ispirat de fapt sa compun micuta poezie :)... Toamna e anotimpul melancoliilor mele si al regasirii si ma bucur ca ti-a lasat senzatia de liniste...

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...