sâmbătă, 18 august 2012

Duzina de cuvinte - Visul unei nopţi de vară


Menestrel curat
cântă murmurul visat
suspin maculat.

Mintea dansează
Hipolita flirtează
Tezeu visează.

Mândra Hermia
mângâieri spre Lysander
sentimental lansează.

Metamorfoza
dragostei oarbe, zâna
e marginea lor.

Spiritele mâini,
păpuşari prin mlaştini-vis
sădesc iubirea.

Marmură castă,
Titania fantasmă
mustul lucrează.

Oberon gelos
pregăteşte pedepse
fior găseşte.

Mireasmă de dor
iubirea împrăştie,
te simţi călător.

Joaca cu cele 12 cuvinte a început la clubul psi. Vă salut pe toţi!

12 comentarii:

almanahe spunea...


măturând, ne-adună,
sclipiri din lună, în vis,
şăgalnicul Puck.

psi spunea...

haiku duzinal? :)
frumos tare ți-a ieșit! parcă îmi vine acum să dansez cu ielele, cu nopţile, cu spiriduşii!

Tiberiu spunea...

Servus!
Tare frumoasă colecţie de haiku!

LOLITA spunea...

@almanahe,
Puck e de vina, bata-l vina! :)

@psi,
am incercat si eu haiku! ma bucur ca mi-a reusit! :))) danseaza pisoi cu cine vrei tu, daca asa simti... :)

@tibi,
Servus!
Multumesc!
m-ati molipsit si pe mine cu haiku... daca am reusit inseamna ca trebuie sa perseverez. :)

Scorpio spunea...

Dansez si eu cu voi, chiar daca nu prea le am eu cu haiku vostru :)) ..
Da' le am cu dansul!!

LOLITA spunea...

@Scorpio,
esti invitata mea! Ce preferi vals, tango, charleston, foxtrot sau celebra leganare de pe un picior pe altul? :))
Glumesc, bineinteles!

Carmen Pricop spunea...

Teatru prescurtat
în silabe cu număr:
personaj impar.

anaconda spunea...

Piesa mi-a plăcut.
Trăiască dramaturgul!
Viva Lolita!!!

Vero spunea...

Cuvinte în dans,
Vis în noapte de vară,
Irezistibil...

LOLITA spunea...

@Carmen Pricop,@anaconda, @Vero,
Un vis de vară,
Mult apreciat de toţi,
Iubirea slăveşte.
Multumesc pentru gânduri şi vă mai aştept pe aici! :)

Dunia spunea...

m-am simtit calator norocos ca am intalnit lumea ta, si vad ca pescarusul iti spune si tie vorbe frumoase!

LOLITA spunea...

@Dunia,
bine ai venit in lumea mea! pescarusul imi spune multe si il ascult cu drag...
Te mai astept! :)

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...