duminică, 11 decembrie 2011

De suflet - Life in pictures

Jocul a început la Costin Comba.
O duminica plăcută! :))

20 de comentarii:

*ELENA* spunea...

Bună LOLITA!
Superbe toate..
Mulțumesc atât pentru
muzică cît și picturi!
O duminică cât mai plăcută!
Cu mare drag te pup și îmbrățișez!

LOLITA spunea...

@Elena,
multumesc si te imbratisez cu drag!:)

pandhora spunea...

o adevarata placere sa asculti si sa le privesti...
multumesc...

rokssana spunea...

parca v-ati vorbit.....arta,arta,arta :)

multumesc Lolita !

Doru spunea...

Superbă postare!
Mulţumesc!

Diverse spunea...

Mi-au placut! Interesanta alegere! :)

FJ13 spunea...

Clar a fost seara picturilor.
Multumesc pentru gazduirea printre imagini si sunete.
O saptamana zambitoare

LOLITA spunea...

@pandhora,
ma bucur daca am reusit sa delectez...
cu placere! ;)

LOLITA spunea...

@Rokssana,
nu ne-am vorbit,melancolia cred ca e din cauza lipsei zapezii...:)))
Cu multa placere, Rokssana! :)

LOLITA spunea...

@Doru,
sunt bucuroasa ca ti-au placut melodiile si tablourile! Placerea a fost a mea! :)

LOLITA spunea...

@Diverse,
cu placere! Te mai astept!:)

LOLITA spunea...

@FJ13,
asa am simtit, ca trebuie sa fie niste picturi astazi, iar daca au simtit si altii la fel, cu atat mai frumoasa a fost calatoria virtuala...
Mi-a facut o reala placere sa te gazduiesc si iti doresc si eu o saptamana plina de zambete! :))))

tu1074 spunea...

Minunate piese !!!
Mulțumesc !

DANI spunea...

Ah, ce frumoase sint tablourile. Multumesc, Lolita ! Ma simt, de parca am facut o vizita la pinacoteca. Splendid !

Sophie spunea...

frumoase :)

LOLITA spunea...

@tu1075,
my pleasure! ;)

LOLITA spunea...

@DANI,
daca am reusit sa te delectez, sunt incantata! ;)Multumesc pentru aprecieri!

LOLITA spunea...

@Sophie,
multumesc!:)

Max Peter spunea...

Foarte frumos, îmi place!
Era să scap articolul...

LOLITA spunea...

@Max Peter,
multmesc pentru vizita si ma bucur ca ti-a placut!

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...