miercuri, 23 noiembrie 2011

Vise de ciocolată - Miercurea fără cuvinte




Miercurea fără cuvinte a început la CARMEN.
Să vă fie zilele ocrotite de îngeraşi! :-) Happy WW!
Mai multe imagini găsiţi aici.

34 de comentarii:

Rontziki spunea...

Aaaaa, nu e coreeect! :))
M-ai terminat pe ziua de azi, nu mai sunt bună de nimic până nu pap un pic de cioco :D
Happy WW!

DANI spunea...

Aaaa, ce de ciocolata !
Ultima imi place cel mai mult. O zi dulce, ca si figurinele tale !

Mirela P. spunea...

Ai postat niste vise dulci de tot, o minunatie! te felicit! Happy WW! :)

Mona spunea...

Pentru cei pasionaţi de ciocolată... :)

Alina spunea...

Aaaaah, ce ingerasi dulci! Frumosi, dar mai ales gustosi! Happy WW!

geanina spunea...

cat sunt de dulci....si la propriu:)) foarte frumoase imagini!:)

Sophie spunea...

ce ingerasi delicioasi :)

Diverse spunea...

Arta din ciocolata! :)
Happy WW!

cypy spunea...

as putea lua o aripioara?

rokssana spunea...

auoleuuuu..ce postare dulce :)

vise dulci sa ai :)

LOLITA spunea...

@Rontz,
cred ca pana la ora aceasta ai servit o bucatica de cioco! Vise dulci! ;-)

LOLITA spunea...

@DANI,
multumesc de urari si iti doresc si eu zile dulci! :-)

LOLITA spunea...

@Mirela P,
daca ingerasii mei ti-au placut, ma bucur! Cu bine! :-)

LOLITA spunea...

@Mona,
pentru cei pasionati de ciocolata si ingerasi dulci de tot! ;-)

LOLITA spunea...

@Alina,
frumosi, gustosi si sper eu aducatori de bine pentru toti cei care mi-au pasit pragul casutei virtuale!;-)

LOLITA spunea...

@geanina,
sa ne ocroteasca pe toti si sa ne binedispuna, mi-am dorit...Ma bucur daca mi-a reusit! :-)

LOLITA spunea...

@Sophie,
ai mare dreptate! :-)

LOLITA spunea...

@Diverse,
arta si migala! Numai bine! ;)

LOLITA spunea...

@cypy,
serveste-te cu ce doresti! :)

LOLITA spunea...

@Rokssana,
multumesc si te mai astept! :)

CARMEN spunea...

Ce ocrotire duuuulce! multumim pentru urare si pentru prezentarea acestor minunate fotografii. Happy WW! :)

LOLITA spunea...

@CARMEN,
cu placere! Ma bucur ca fotografiile mele v-au adus un pic de fericire.:)

pandhora spunea...

mmmm...dulci vise...dar si migaloase :)

tu1074 spunea...

:) și ingeraș și ciocolată !
Ce poate fi mai ...dulce ?

tu26dor spunea...

Acum vreau ciocolata. Sigur! Nici nu imi pasa ca e noapte:)))
Noapte senina sa ai!

Costin Comba spunea...

Eu ma rezum la un porc de ciocolata. parca are alt gust. Soriciul este delicios.
Te salut.

LOLITA spunea...

@pandhora,
sunt intr-adevar si dulci , dar si migaloase.;)
salutari!

LOLITA spunea...

@tu1017,
poate alt sortiment de ciocolata si sub alta forma, cine stie...:)))

LOLITA spunea...

@tu26dor,
serveste-te cu ce doresti!:)
Zile senine si ocrotite de ingerasi!

LOLITA spunea...

@Costin Comba,
fiecare cu gusturile lui, si cum aceastea nu se discuta, go ahead! ;))

Orry spunea...

oh da!!! ciocolata! Absolut superb!!!!1

Max Peter spunea...

Mie nu-mi prea vine să mănânc astfel de minunăţii, dar se... topesc până la urmă... :))

Gabriela Cimpoca spunea...

Toate... fiintele astea sunt facute din ciocolata? Pe bune? Doamne, daca e adevarat, e un mare pacat sa fie mancate, zau asa!

LOLITA spunea...

@Ory,
e ciocolata si te invit la o ciocolata calda! ;)

@Max Peter,
stiu ca sunt niste minunatii, sincer nici mie nu-mi vine sa le mananc, dar se topesc...:)

@Gabriela Cimpoca,
e mare pacat, dar daca tot sunt din ciocolata...:)

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...