joi, 8 septembrie 2011

La multi ani Maria! (2)

Dedic tuturor Mariilor, Marinelor, Marinilor

4 comentarii:

lili3d spunea...

Frumos.

LOLITA spunea...

Ma bucur ca ti-a placut la mine! Te mai astept! :)

Rontziki spunea...

Şi la mine în player tronează Rieu :) Mi-ar plăcea să vină în România...
Eh, până una alta, ai o leapşă de la mine ;)
PS n-am uitat de leapşă, dar am restanţe multe şi-apoi cea de la tine, cere inspiraţie şi o anume stare :)

LOLITA spunea...

Rontz,

şi eu visez că sunt la un concert cu Rieu... sper să nu rămân doar cu visele...
Mulţumesc pentru leapşă, o ochisem şi eu la tetris şi acuarele şi voi executa când am timp.
P.S. Nu e obligatoriu să scrii la leapşa mea, ştiu că timpul e limitat, iar unele teme impuse nici mie nu-mi plac prea mult. Faci cum crezi, nu o considera o datorie... Prefer să fie ceva din plăcere.:)

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...