marți, 12 iulie 2011

Incertitudine


foto : tablouridevis

"Îmi atarna la fereastra 
Iarba cerului, albastra, 
Din care, pe mii de fire, 
Curg luceferii-n nestire. 

Sufletul, ca un burete, 
Prinde lacrimile-ncete 
Ale stelelor, pe rand, 
Sticlind alb si tremurand. 

Scama tristetelor mele
 Se-ncurca noaptea cu ele, 
Genele lui Dumnezeu 
Cad in calimarul meu.

Deschid cartea: cartea geme.
Caut vremea: nu e vreme. 
As canta: nu cant si sunt 
Parc-as fi si nu mai sunt. 

Gandul meu al cui gand este?
 In ce gand, in ce poveste, I
mi aduc aminte, poate, 
Ca facui parte din toate? 

Scriu aci, uituc, plecat, 
Ascultand glasul ciudat 
Al mlastinii si livezii. 
  Si semnez:                       
                 Tudor Arghezi "


 În final o dedicatie muzicala! :)))











2 comentarii:

fly2sky spunea...

Superb tablou..binele si raul fac echilibristica ..incertitudini si in poezia lu Arghezi..dar nunta de flori trebuie sa fie o certitudine ;)

LOLITA spunea...

Fly, si mie mi-a placut mult tabloul de aceea l-am si ales... la fel e si cu poezia...
Nunta de flori e o certitudine fara urma de tagada! :) Trebuie doar sa ne uitam la florile din jurul nostru...
Toate cele bune! :)

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...