marți, 12 aprilie 2011

What love really means

8 comentarii:

Suflet de curva spunea...

frumos

acuarele spunea...

Am ascultat cantecul de trei ori, cu atentie.
M-a miscat tare!... Melodia e superba si versurile... de-a dreptul rascolitoare!
Singurul care ne iubeste pentru ceea ce suntem si nu pentru altceva.... este Dumnezeu... In ceea ce-i privesate pe oameni, oricare dintre ei... este discutabil. Poate doar legatura mama-copil sa fie mai mult de atat.

acuarele spunea...

Scriu si aici (mai multi aici), nu stiu daca ti-am zis sau daca iti amintesti:
http://bucatariadevara.wordpress.com/

LOLITA spunea...

Buna draga Acuarele !
Si mie mi-a placut mult cantecul, mesajul lui, melodia tot... Sunt de acord cu tine ca Dumnezeu ne iubeste pentru ceea ce suntem.“Iubirea este aripa pe care Dumnezeu a dat-o sufletului
spre a se urca pâna la El."
Michelangelo spunea si cred ca e un adevar infailibil...
Multumesc de vizita ! Te mai astept!

LOLITA spunea...

Stiu de adresa ta, de bucataria de vara... Am mai fost pe acolo si te voi mai vizita! :)))

LOLITA spunea...

Draga sufletel, ma bucur ca ti-a placut melodia mea...
Te mai astept pe aici! :)))

Celestine spunea...

salutare...long time no see

Ti-am furat melodia.
Cum mai esti tu fiinta?
Esti bine?

LOLITA spunea...

Buna Celestine! Ma bucur ca ti-a placut melodia mea! Sunt bine! Am avut ceva furtuni de trecut, dar in prezent sunt OK. Ma bucur ca te gandesti la mine!
O saptamana usoara!

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...